Friday 20 April 2012

ALAHAI.........

dah seminggu kot aku x update blog..ntahla...aku sendiri pown xtau...ariniey aku benar2 sedih..tension..tak tahu kenapa....ya allah...berikanlah aku kekuatan...aku tiada sesiapa didunia niey..kenapa begitu berat dugaan yg engkau berikan padaku..kenapa aku harus menerima semua ini...ya allah...aku sedih dan jiwa ini benar2 sedih n aku tak tau bagaimana aku merasakan..ntahla...aku keliru..aku tertekan tapi tiada siapa pown yg tahu.. perjalanan ini amat sukar ya allah...ya allah..andai dia bukan jodohku...lupakanlah aku padanya... kenapa aku harus terhegeh2 padanya..sedangkan aku dah cuba berikan yang terbaik untuknya...aku dah cuba buat yang tebaik...aku ikut rentak, gerak geri dia tapi dia???kenpa mesti aku yang jadi mangsa dalam semua ini..aku sendiri tak tahu kenapa semua ini terjadi..aku xminta apa2 dari dia tapi cukupla sekadar dia syg kat aku dan tak menduakan aku...cukupla dia memahami aku..mengingati aku..membelai dengan penuh kasih syg..memberi perhatian padaku tapi aku rasa aku je yang terhegeh2 padanya...aku dah cuba kawal perasaan aku padanya tapi aku tak boley..kalau aku dah syg pd seseorang mg sukar untuk aku membenci...betul kata kawan2ku...aku bukan minta simpati dari sesoramg...aku kadang2 tertewas...aku manusia..kenpa bila nak sesuatu baru cari aku tapi bila xmau apa2 kenpa buat aku mcam xpenting dan xwujud jer...sedih je bila rasa atiey ini..kenapa semua ini berlaku padaku..aku seperti hidup sendirian..xda gunanya kalau bercinta tapi tak tahu menilai..aku benar2 xtau......

No comments:

Post a Comment