Wednesday 4 April 2012

ex boyfrend

teringat kembali kisah monyet dlm idup aku...xtau kenapa dia muncul kembali...kenapa dia ingin aku kembali padanya dan kenapa tiba2 dia cakap dia masih sygkan aku...dia cakap aku first love dia...huihh..gila...benar2 gila....aku break dgan ex boyfrend aku dulu xbermakna aku boley terima dia kembali...aku xkan jilat ludah aku balik dan aku akan buang jauh2 dia dalam idupku... dulu memang aku xmatang dan dulu mungkin aku boley sygkan dia tapi sekarang tidak lagi sebab aku dah ade my hubby dan aku benar2 sygkan dia... serius..baik buruk dia..macam mana dia sekalipun aku tetap sygkan dia....walaupun dia cinta kedua dan orang yg amat2 aku syg tapi aku xnak pisang berbuah 2x dan aku iklas menyayangi dirinya....aku sendiri xtau kenapa dan apa ade keisyimewaan pada dirinya...apepun aku sygkan dia dan aku rindu pelukan dia...aku rindu apabila dia mencium dahi ku dan mengatakan I LOVE U...hahaha...romantiknya....dan secara tu perasaan marah akan cair... xtau kenapa dan mengapa.... mungkin penangan cinta kot....walaupaun kadang2 aku xbahagia dan kadang2 aku rasa sunyi..kadang2 aku sendirian tapi bukan bermakna orang lain boley memiliki cinta aku dengan mudah...bukan bermakna orang boey memberi cinta sesuka atiey..aku xsuka ex boyfrend aku kacau aku lagi walaupon dia ckap dia masih sygkan aku n cintakan aku...aku xmungkin memberi peluang kedua padanya walaupun dah hampir 10 tahun aku kenal dia...dia adalah kisah silam aku..kisah zaman sekolahku dan zaman monyet..dan sekarang aku tetap aku dan sekarang segala2nya telah berubah... REMEMBER THAT!!!cinta xsemestinya kita miliki dan syg tidak semestinya kita cinta pada seseorang... cinta bukanlah segala2nya... menyayangi seseorang bukan untuk kita memiliki perasaan cinta sebebar..

No comments:

Post a Comment